Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:37:09+01:00
Oblicz:
Dzielna 1,62
Dzielnik ??
Iloraz -1,8

1,62:x=1,8
x=1,62:1,8
x=0,9-dzielnik
spr: 1,62:0,9=1,8

dzielna - 5/7
dzielnik ??
iloraz 1,5

5/7:x=1,5
x=5/7:1,5
x=10/21- dzielnik
spr: 5/7:10/21=1,5

dzielna 1 i 5/9
dzielnik 7
iloraz ??

1 i 5/9 : 7=x
x= 1 i 5/9 : 7=2/9- iloraz
spr: 2/9 * 7/1 =14/9= 1 i 5/9


czynnik - 1 i 1/3
czynnik ??
czynnik -3 i 3/5
iloczyn -4,8

1 i 1/3 * 3i 3/5 * x=4,8
4i4/5 * x= 4,8
x=4,8:4i4/5=1- czynnik
spr: 1 i 1/3 * 3 i 3/5 * 1 = 4 i4/5 = 4 i 8/10 = 4,8

:))
2009-12-09T20:37:14+01:00
1,8÷1,62=1,1(1)
jaka liczba jest dzielnikiem??
1,5÷5/7=2,1

1 i 5/9÷7=2/9

4,8÷( 1 i 1/3×3 i 3/5)=1