Odpowiedzi

2009-12-09T20:18:25+01:00
P=1/2*(8+8+2√3+6√3)*6=3*8(2+√3)=24(2+√3)
Ob=8+2*2√3+8+6√3+12=28+10√3

jeśli sie nie machnalem w obliczeniach :P
2 3 2
2009-12-09T20:19:41+01:00
Pole:
8+11,25/2*6=19,25/2*6=9.625*6=57,75

obwód a+b+c+d
8+11,25 nie mogę się doliczyć długosci ramon sorry
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:22:02+01:00
Powinieneś się wyczytać...


Coś z tymi załącznikami mi nie chodzi...
img9.imageshack.us/img9/5553/skan00345.jpg

inaczej nie dam rady...
3 2 3