Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T12:26:21+02:00
-czy jesteś wysoka
-jaki masz kolor oczu,włosów
-jaką masz karnację
-czy jesteś szczupła czy przy kości
-czy się ubierasz modnie
-opisz swoje cechy charakteru
1 5 1
2009-09-06T12:26:48+02:00
Możesz napisać że lubisz niektóre aspekty swojego wyglądu. Że wielu osobom podobają się twoje oczy, nos, fryzura. Zgromadź jak najwięcej informacji o swoim wyglądzie zewnętrznym że np. jako plus uważasz swoje piegi czy że twoje duże usta wyróżniają cię pośród innych.Napisz że akceptujesz samą siebie i to jest najważniejsze. Swoją prace podeprzyj wieloma argumentami możesz powiedzieć coś o swoim wzroście oraz posturze. Zacznij od łatwych do opisania rzeczy jak kolor włosów, oczu itp.
1 5 1