Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:19:30+01:00
W zad 2 musisz zrobić tak
{x+1/y+1=1/3
x-1/y-1=1/4

zad3
{x+y=13
10y+x=10x+y+27

zad7
{x+y=29
2x+3y=70

zad8
{x+y=70
x+4=y-3

zad9
a) {3x+2y=34
x+3y=23

b) {8y+5x=2640
x+y=420

nie wiem czy to te zad ale jak te no to ok

klasa 2 gim
podręcznik Małgorzaty Dobrowolskiej nowy tak?



2009-12-09T22:18:58+01:00
3
{x+y=13
10y+x=10x+y+27

7
{x+y=29
2x+3y=70
x=29-y
2(29-y)-y

9
a) {3x+2y=34
x+3y=23
x=23-3y
musisz wstawić do pierwszego i równanie
tak samo w kolejnym
b) {8y+5x=2640
x+y=420