Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-06T12:30:09+02:00
M=0,5kg
F=2N
t=5s.

a=F/m =>4m/s²
V=a × t= 4 × 5 = 20m/s
  • Użytkownik Zadane
2009-09-06T12:40:35+02:00
Dane: m=0,5 kg, F=2N, t=5s
szukane=V=?,a=?
Rozwiązanie:
a= F/m
a=2N:0,5kg= 4m/s2(do kwadratu sekuda)
V=4m/s2 *5s=20 m/s
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T13:21:54+02:00
Dane: m=0,5 kg || F=2N || t=5s
Szukane: V=? || a=?

Rozwiązanie zadania:

a = F/m
a = 2N/0,5kg = 4m/s2 (sekunda do kwadratu)
V = 4m/s2 *5s= 20 m/s


Odpowiedź: Ciało o masie 0,5kg uzyska przyrost prędkości równy 20m/s