Odpowiedzi

2009-12-09T20:14:50+01:00
2009-12-09T20:15:07+01:00
Według mnie Józef Papkin jest bohaterem pozytywnym i sympatycznym. Najzabawniejsze jest skontrastowanie tego, co ten człowiek o sobie myśli i jak naprawdę się zachowuje. Ta rozbieżność jest źródłem wszelkich nieporozumień i komizmu w komedii Fredry.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:16:36+01:00
Papkin wzbudza we mnie zarówno współczucie jak i śmiech. Jest to osobe pełna poczucia humoru i wypowiedzi, które buduje są po prostu zabawne, ale jednocześnie jest przez ludzi wykorzystywany i poniżany, dlatego wzbudza we mnie współczucie.