1.Samochód,jadąc ze stałą prędkością,20 km w ciągu 15 min.Jaką odległość pokona ten samochód,jeśli będzie jechał z tą samą prędkością przez 2,5 godziny?

2.Uzupełnij stosując notację wykładniczą:
7,8×10⁸m= .... km
8,3×10⁻⁵= .... g
4,7×10⁶m²= .... ha = .... a
7,23×10⁻³cm³= .... l

3.Zapisz podane liczby w kolejności od najwiekszej do najmniejszej:
a=5⁴⁵-5⁴⁴ , b=125¹⁴ ײ⁵ , c= (5¹⁵)³ , d=15⁴⁴÷3⁴³

2

Odpowiedzi

2009-12-09T20:40:59+01:00
Wiesz co masz trudne zadanie i umiem zrobic tylko 1
musisz zamienic dwie i pół godziny zamienic na minuty
2,5 godziny =150 minut
musisz policzyc ile takich pitnastek mieści się w 150
150:15=10
potem policz ile km przejedzie jeżeli wiesz że 20 km jedzie 15 minut a tych pietnastek w 150 minutach jest 10
10*20=200
mam nadzieje że ci poogłam nie wie czy to dobrze ale próbowałam ci pomóc
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:45:54+01:00
2.5h=150 min.
20km-15min
xkm-150min
15x=3000
x=200km
2)
780m=0.78km
830m=0.83km
470kg=470000g
4700m2=0.47ha=47a
7230cm3=7.23l