W XVII w. nastąpił rozwój myśli filozoficznej. Które z poniższych haseł zostało sformułowane w okresie Baroku?

"Jestem człowiekiem i nic co ludzkie nie jest mi obce." Terencjusz

"Wszystko płynie, wszystko jest zmienne". Heraklit

"Myślę więc jestem". Kartezjusz

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:20:33+01:00
Odpowiedź poprawna:

"Myślę więc jestem". Kartezjusz


1 5 1
2009-12-09T20:21:23+01:00
1.to nie barok tylko renesans :-)
2.barok
3. to tez nie barok
Licze na NAJ ;-)
2 2 2