Odpowiedzi

  • Ynka
  • Początkujący
2009-12-09T20:27:33+01:00
Panie Boże na początku pragnę przeprosić cię za brak przywiązania do codziennej modlitwy. Pragnę również podziękować ci za wielkie zmiany w moim życiu które sprawiły że stałem się szczęśliwszym człowiekiem. I proszę Cię Boże o to abyś zawsze był przy mnie gdy cie potrzenuje.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:39:22+01:00
Panie Boże Dziękuję Ci za wszystko co dla mnie zrobiłeś i będziesz robić. Za to, że pozwalasz mi codziennie rano wstawać, a także za energię na każdy nowy dzień. Przyjmij także podziękowania ode mnie za to, że codzień strzeżesz mnie i starasz się chronić od złego.