Odpowiedzi

2009-12-09T20:23:09+01:00
Jażębina, kasztanowiec, lipa, dąb, buk,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:25:40+01:00
Eliptyczny
jajowaty
nerkowaty
igłowaty
oszczepowaty
szpilkowy
2009-12-09T20:28:40+01:00
Dłoniasto złożone- kasztanowiec,konopia.
nieparzystopierzaste- jesion
wielokrotnie złożone- marchew
przerywanopierzaste- glistnik
trójlistkowe nieparzystopierzaste - luceryna
parzystopierzaste- mahoniowiec
1 5 1