Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:28:23+01:00
W tych tkankach zachodzą takie procesy jak : fotosynteza,oddychanie i magazynowanie substancji odżywczych . W zależności od rozmieszczenia tkanki miękiszowe dzielą się na miękisz : asymilacyjny, zasadniczy i spichrzowy.
1 5 1
2009-12-09T20:36:01+01:00
Tkanka stała roślinna,stanowi zasadniczą masę ciała organizmów roślinnych, złożona z żywych komórek o słabo zgrubiałych ścianach.
1 5 1
2009-12-09T20:37:23+01:00
W tkance miękiszowej zachodzi proces fotosyntezy. Tkanka dzieli się na miękisze: asymilacyjny , zasadniczy i spichrzowy . pozrowienia:)