Odpowiedzi

2009-12-09T20:25:54+01:00
X+5 razy x-2 = 2x-10
1/2 x+3 razy x-3 = x
1/2 [x + x+2] razy x+1 = 2x+1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:29:07+01:00
A) prostokąta o bokach x+5 i x-2

p=a+b

P=x+5+x-2
Px²+3

b) trójkąta o postawie x+3 i wysokości x-3

P=a*h/2

P=(x+3) *(x-3)=x²-3x+3x-9=x²-9

c) trapezu o podstawach x, x+2 i wysokości x+1

P=(a+b)*h/2
P=(x+x+2)*x+1
P=(2x+2)(x+1)
P=2x²+2x+2x+2
P=2x²+4x+2
1 1 1
2009-12-09T20:30:00+01:00
A)
x²-3
b)
x²-9
-------- <---kreska ułamkowa
2

c)x²+2,5x+1

licze na naj
napewno dobrze