Odpowiedzi

2009-12-09T20:26:00+01:00
Klatki zazwyczaj sa brudne i nie zadbane
co tylko krzykniesz zrobisz pierdniesz sasiedzi juz o tym wiedza ....
czesto ktos dzwoni do Cb abys mu otworzyl/la drzwi
i nie ma takiego spokoju co w domku jednorodzinnym
oczywiscie zazwyczaj w bloku sa mniejsze mieszkania niz w domku
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:29:52+01:00
Jest wiele powodów dlaczego nie warto mieszkać w domu. Jednym z przykładów jest hałas . Sąsiedzi często za ścianą albo nad nami go powodują przez co przeszkadzają nam np w nauce bo nie możemy się skupić. Innym powodem jest brak ogródka. Mieszkańcy bloków jedynie posiadają balkon , który jest zazwyczaj mały . Kolejnym przykładem jest klatka. Często są one brudne i przebywają na niej obcy ludzie np. bezdomni ,ktorzy nie mają gdzie się schronic.