Rodzina kowalskich jedzie z Ciechanowa do Poznania samochodem, którego średnie zużycie paliwa wynosi 6,5 litra na 100 km. Litr benzyny kosztuje 4.80 zł. Odległość z Ciechanowa do Poznania wynosi 300 km. Oblicz, ile zapłacą za benzynę państwo Kowalscy. Zapisz wszystkie obliczenia!!!

Jaki dzień tygodnia wypadnie za 1000 dni od 14 października 2008 roku, który wypadł we wtorek? Zapisz wszystkie obliczenia!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:32:41+01:00
6,5*3= 19,5 BO spalanie na 100 to 6,5 wiec jak na 300 to razy 3

19,5 *4,80 = 93,6 300km razy cena paliwa 93,6

ZA PALIWO ZAPŁACA 93ZŁ 60 GR
2009-12-09T20:33:33+01:00
1) 6,5l * 3 = 19,5
4,80zł * 19,5 = 93,60(zł)
Odp.: Rodzina Kowalskich zapłaci 93,50zł za tą podróż.
2009-12-09T20:33:29+01:00
3×100=300
(6,5l×3)×4,8=93,6
Zapłacą 93 zł i 60 gr.