Wróciłeś/łaś właśnie do Polski po dłuższym pobycie w Nottingham. Napisz list do rodziny, u której mieszkałeś/łaś.
- Krótko opisz podróż do domu i poinformuj kiedy dotarłeś na miejsce.
- Podziękuj za udzieloną Ci w Anglii pomoc i przypomnij sytuację, w jakiej to nastąpiło.
- Przywołaj miłe wspomnienie z pobytu w Anglii i krótko je opisz .
- Zaproś adresatów do Polski i obiecaj zorganizować im interesujący pobyt w Twojej miejscowości.
(120-150 słów)

2

Odpowiedzi

2009-12-09T20:39:57+01:00
Droga rodzino,
Jeszcze raz bardzo dziękuję za opiekę i dach nad głową.
Podróż miałem ciężką. Ponad 1000 kilometrów przeszedłem pieszo. Po drodze zatrzymywałem się u gościnnych ludzi na noc. Nigdy nie zapomnę tych chwil spędzonych w Nottingham. Na pewno was jeszcze odwiedzę.
Napiszcie co tam u Was.
Z pozdrowieniami.
..........
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:42:21+01:00
Dear Family
How are you? I'm writing with regard to own not a long time ago I came back from Notingham.I can fly aeroplane Expres classes and I reached entire healthy person.I;m happy around I came back to Poland and to meet with my friends from studies. One more time wants for you thank's too providing me with the care and help me . I'm remember fondly our shared exit to a fooball match into the Nottingham, where our Team won this meeting but we very happy fof win.I hope of youto invite to oneself to Poland.I hope try revengefor you behind help me.I have will stuff around in Poland speend nice moments.

NIE LICZYLAM SŁÓW ;)
dodalam to na inne stronki tez ;]

dasz naj ?
16 2 16