Odpowiedzi

2009-12-09T20:36:57+01:00
A = 20 cm
b = 15 cm
H = 50 cm

Pp = a*b = 20 * 15 = 300 cm²
Pb = 2*20*50 + 2*15*20 = 2000 + 600 = 2600 cm²

Pc = 2*Pp + Pb = 2*300 + 2600 = 600 + 2600 = 3200 cm²
V = Pp * H = 300 * 50 = 15000 cm³

Zadanie 2

120 / 96% = x / 100%
96x = 12000 / : 96
x = 125 zł

takie zadania pisz do mnie na priv to ci je za darmo rozwiąże bez żadnych punktów ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:40:54+01:00
Zad 1 .
1,5 dm = 15 cm
0,5 m - 50 cm
20*15*2 = 600 cm
50*15*2=1500
50*20*2=2000
Pp=600+1500+2000=4100 cm2
V=pp*h=20*15*50=15000cm3
zad 2 .
96%-120 zł
100%-x
96x=12000/96
x=125 zł
cena przed obniżką wynosiła 125 zł
1 5 1