Dopisz pozostałe punkty planu wydarzeń komedii Aleksandra Fredra pt: Zemsta:
1Plany małżeńskie Cześ. i Papkina
2.Papkin w roli swata.
3.Przyjęcie oświadczyn Raptuśiewicza przez Podstolinę.
4.Rozmowa i wyznania Waclawa i Klary
5. Bójka o mur.
6.Wacław w niewoli u Papkina
7.Próba odesłania młodego Milczka przez Cześnika.
8.Przyjęcie łapówki przez Papkina. Wacław zostaje
9.Postanowienie zakochanych o zwróceniu sie o pomoc do Podstoliny,
10.Rozpoznanie przez Postaolinę Wacława jako dawnego kochanka
11. wyznanie miłości klary i oświadczyny Papkina
12.wysłanie Papkina do Rejęta w charakterze posła
13. Pisanie pozwu sądowego i fałszowanie zeznań murarzy przez Rejęta
14.Zmuszanie Wacława do ślubu z Postoliną
15. Wizyta Papkina u Rejenta i wzywanie go na pojedynek w imieniu cześnika

Zadanie na jutro ... Prosze o szybka odpowiedź będę dostepna do 23... można sobie troche pomóc... ale nbie za durzo bo będę zgłaszać spam :) Dzieki... Co najmniej 5 punktów do planu!

2

Odpowiedzi

2009-12-09T20:35:30+01:00
16-Podstolina zmienia plany małżeńskie
17-Przygotowanie cześnika do wesela
18-Czesnik odkrywa plany rejenta
19-Cześnik przygotowywuje zemstę,Dyndalski pisze list
20-Slub klary i wacława
21-Pogodzenie cześnika z rejentem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:36:33+01:00

16. Nagłe pojawienie się Podstoliny
17. Wyrzucenie Papkina z domu Rejenta
18. Przygotowania Cześnika do pojedynku
19. Wieść o zdradzie Podstoliny
20. Zemsta Cześnika
21. Ślub Klary i Wacława
22. Zgoda Cześnika i Rejenta.


;)