Odpowiedzi

2009-12-09T20:54:40+01:00

Każdy zauważył że z niektórymi uczniami naszej szkoły zaczęły dziać sie dziwne rzeczy . Postanowiłam zbadać sprawę dokładniej i dowiedziałam sie ,że uczniowie którzy mają nie za dobre oceny z dnia nadzień zaczęli dostawać 5 i 4 . To jest bardzo dziwne i niezwykłe zjawisko . Rozmawiałam z kilkoma "dziwnymi "uczniami ale nie chcieli oni zdradzić czemu tak nagle zaczęli dostawać dobre oceny . Moim zdaniem wiąże sie to z tym ,że pani dyrektor postanowiła na koniec roku najlepszym ucznia podarować bardzo wartościowe prezenty takie rak telefon ,mp4 itp. Albo po prostu dowiedzieli sie o zbliżającej sie wywiadówce .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:55:52+01:00
Pewnego dnia a tak dokładnie to było w piątek 13. Uczniowie mojej klasy przyszli ubrani jakoś tak dziwnie tak nie w ich stylu. Tylko ja i moja koleżanka(trzeba wpisać jakieś imię)przyszłyśmy ubrane normalnie tak jak zawsze się ubieramy. W pierwszej chwili pomyślałam sobie ze to moi koledzy i koleżanki z klasy robią sobie ze mnie jakieś żarty. Ale nie oni naprawdę się zmienili. Pani kiedy weszła do klasy też to zauważyła. Pani zaczęła pytać z ostatniej lekcji ale nikt z tych dziwnie zachowujących się osób nic nie wiedział. Nawet najlepiej uczące się osoby nie umiały odpowiedzieć na najprostsze pytania. W pewnym momencie uświadomiłam sobie ze dziś jest piątek 13. I w ten piątek a do tego 13 z ludźmi dzieją się dziwne rzeczy. Ja i moja koleżanka nie wiedziałyśmy co zrobić i wpadłyśmy w panikę i uciekłyśmy do domu. Dalej nie wiem co się z nimi działo ni nigdy się nie dopowiedziałam ale już w poniedziałek wszyscy wrócili do siebie i wszystko było po staremu.
THE END...