Odpowiedzi

2009-12-09T20:41:31+01:00
Narysuj rysunek
i zpbaczysz ze podstawa wynosi 12
zatem P=1/2* 6*12=36
2 3 2
2009-12-09T21:04:07+01:00
1.W trójkącie wysokośc wynosząca 6cm podzieliła trójkąt na dwa trójkąty prostokątne równoramienne. Oblicz pole trójkąta przed podziałem.


wysokośc podzieliła trójkąt na dwa trójkąty prostokątne równoramienne, czyli musiał to być trójkąt rórnoramienny prostokątny
te 2 trójkąty mają przyprostokątne równe po 6cm
czyli a=2*6=12 cm
p=1/2ah
P=1/2*12*6
P=6*6
P=36 cm²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:10:34+01:00
P = 1/2 * a * h
a = ?

1/2a = 6 / : (1/2)
a = 12

P = 1/2 * 12 * 6 = 6* 6 = 36

Takie zadania pisz do mnie na priv to ci za darmo rozwiąże bez żadnych punktów ;)
5 5 5