Odpowiedzi

2009-12-09T20:46:26+01:00
Baobaby to symbol rozrastającego się zła, zniszczenia. Dlatego też dzieci powinny się ich strzec.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:47:57+01:00
W znaczeniu dosłownym chodzi o to, że nasionka baobabów są bardzo niebezpieczne, ponieważ rozrastają się w zastraszającym tempie i nie dają rosnąć innym roślinom np. różom.
Tak naprawdę chodzi tu o sens przenośny, więc baobaby symbolizują to co jest w nas złego, coś nad czym trzeba pracować by to zmienić. Gdy będziemy się samodoskonalić, zmniejszymy szansę na pojawienie się złych nawyków w naszym życiu. Więcej będzie wtedy rzeczy pięknych i dobrych, które symobolizują róże.
2009-12-09T20:49:12+01:00
Ponieważ Mały Książe opowiadał mu, że baobaby niszczą jego planetę(i podobne do niej), i jest to jedno z największych niebezpieczeństw, ponieważ muszą opuszczać swoje domy(mieszkancy małych planet).