Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:49:19+01:00
Znalazłam :

http://babyonline.pl/ciaza_i_porod_odzywianie_artykul,4172.html

http://konto.bydgoszcz.wsinf.edu.pl/~linkooln/diabetycy/menu_przykladowe_diety.htm

http://www.drugamlodosc.pl/dieta-dla-cukrzykow/

http://www.choroby.senior.pl/158,0,Dieta-cukrzyka,1948.html

  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T20:51:04+01:00
Śniadanie
- pół kajzerki lub jedna kromka chleba razowego
- łyżeczka masła
- czubata łyżka sera twarogowego ze szczypiorkiem
- jabłko
- herbata

Obiad
- talerz zupy-kremu z zielonego groszku z grzankami (jedna kajzerka)
- kurczak duszony w jarzynach (55 g)
- ćwikła
- surówka z kapusty pekińskiej z łyżką oleju z winogron lub oliwy z oliwek
- szklanka kaszy -
- kompot z moreli, jabłek lub śliwek (najlepiej bez cukru)

Kolacja
- sałatka z ugotowanego ryżu (45 g), 1/8 papryki, 25 g chudej wędliny i łyżeczki oleju
- herbata owocowa