Odpowiedzi

2009-12-09T20:54:36+01:00
Blisko
glowa
rz po b
wyjatek
rz po b
muszka
??
z niewymienne
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:55:11+01:00
Bliżej bo blisko; ż wymienne na s
główka bo głowa; ó wymienne na o
brzeg; rz po spółgłosce
zasUwka- wyjątek
dobrze bo dobry; rz wymienne na r
mucha bo musze (celownik komu? czemu?)- ch wymienne na sz
w pociągu? tu jest jedynie możliwość ą
żabie- ż niewymienne
1 5 1
2009-12-09T20:55:30+01:00
Bliżej - ż wymienia się na s bliżej-blisko
główka - ,,ów" główka - głowa
brzeg - po ,,b" piszzemy rz
zasuwka- tego nie pisze się przez ó ponieważ to jest wyjątek!!
dobrze - po b pisze się rz
mucha- ch wymienia się na sz mucha-musze

dalej nie wiem ale pomyliłaś/łeś kategorię!!