Odpowiedzi

2009-12-09T20:54:51+01:00
Nie jeśc tłusto
Nie Palić tytoniu
Nie pić alkocholu
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:54:28+01:00
- zaprzestanie palenia papierosów
-zmniejszenie cholesterolu we krwi
-zwiększenie aktywności fizycznej
Należy wyeliminować z jedzenia przede wszystkim:
duże ilości słodyczy, cukier, ciasta, używki: papierosy, alkohol w każdej postaci - również piwo i wino, kawę prawdziwą.
1 5 1