Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:59:24+01:00
Jezus Chrystus jest Synem Bożym, drugą Osobą Boską. Bez wątpienia jest On stale obecny w moim życiu. Ale kim On jest dla mnie? Na pewno jest miłością. Jezus kocha mnie, uczy, jak kochać innych ludzi. Cała religia oparta jest na miłości. Kochając innych, kocham Jezusa.

Chrystus jest też dla mnie skarbcem mądrości. Nieustannie czerpię wiedzę z Jego przypowieści i nauczania. Jezus uczy mnie pokory, szacunku, tolerancji, miłości. Uczy, jak żyć i jak postępować, aby nikogo nie zranić czy skrzywdzić. Chrystus stał się człowiekiem. Jego życie na ziemi stało się dla mnie pewnym wzorem, inspiracją. Był On człowiekiem dobrym, pokornym, uczciwym. Ja również dążę do wyrobienia w sobie podobnych cech. Tak więc Jezus jest dla mnie także wzorem do naśladowania.

Chrystus jest moim przyjacielem. Kiedy mam jakiś problem, najczęściej zwracam się z nim właśnie do Niego. Wiem, że Jezus zawsze mnie wysłucha. Mogę Mu bezgranicznie zaufać. Poza tym do Jezusa mogę się zawsze zwrócić. Nie muszę się z Nim umawiać – modlić się mogę praktycznie wszędzie i o każdej porze

licze na naj
14 5 14
2009-12-09T21:31:48+01:00
Jezys chrystus jest dla mnie synem bożym który stał sie człowiekiem dla naszego zbawienia dzieki niemu mamy wiare nasza i religie on jest naszym ojcem jemu jestesmy oddani całym sercem do niego sie modlimy i jego prosimy o pomoc jego kochmy .jest dla nas wzordem i tajemnicom wiary
7 3 7