Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:05:35+01:00
Moim wzorem do naśladowania są rodzice, ponieważ potrafią stanąć nad wysokościa zadania by pomóc mi w czymś, pomóc komuś. Moi rodzice bardzo sie kochaja chciała/chciałbym by w przyszłości mógł bym być podobny do nich. Zawsze gdy mam jakiś problem w szkole, jacyś ludzie, młodzież mnie zaczepia i wyłudza o pieniądze moge zawsze do nich przyjść spokojnie porozmawiać. Moi rodzice mają dobrze ułożone życie, starają robić tak bym mógł mieć np. nowe buty, ksiązki itp.


Dałem ci wzór chociaż to mało ale przynajmniej mógł byś wiedzieć jak zaczac. :)


Jesli ci pomoglem daj rozwiazanie xD
2009-12-09T22:39:45+01:00
Moim autorytetem w życiu są rodzice, ponieważ zawsze wybrną nawet z najtrudniejszej sytuacji. Nie załamują się od razu, tylko próbują znaleźć najbardziej słuszne rozwiązanie. Potrafią mnie pocieszyć, za złe uczynki skarcić. Mama zawsze pomaga mi w fizyce i matematyce, tata w polskim i historii i to oni są moją motywacją w nauce. Mogę na nich polegać, w każdym momencie poprosić ich o coś. Nie ważne jak bardzo są zajęci, zawsze po mnie przyjadą, gdy jestem poza domem i nie mam jak wracać. Czasem przeze mnie są smutni i to nie boli tylko ich, ale i mnie. Nie mogę patrzeć jak cierpią, a szczególnie z mojej winy. Gdy coś powiem, lub zrobię nie tak, zawsze ich przepraszam. Wtedy czuję się już o niebo lepiej. Kupują mi to, co chcę, oczywiście, na co nas stać i to w granicach rozsądku, ale niczego mi nie brakuje.
3 5 3