Odpowiedzi

2009-12-09T21:12:27+01:00
W szkole sa rozne obchody(uroczystoscie ) wprowadzanie sztandarow u nas tak jest ;)
zamkniete sklepy

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Aga9
  • Początkujący
2009-12-09T21:14:32+01:00
Organizowane są parady i zostaje odśpiewany hymn państwoy "Mazurek Dombrowskiego", na budynkach rządowych i domach prywatnych wywieszane są flagi państwowe, media przybliżają historię 3- maja.