Odpowiedzi

2009-12-09T21:15:00+01:00
Policja ,więzienia,sądy,kary pieniężne xd
2009-12-09T21:14:26+01:00
Należy skutecznie czynić dobro, kierować się religią Chrześcijańską
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:35:09+01:00
Zło mozna naprawiać nasza wiar jest silniejsza od zła .Zło jest czesciom czegoś okrutnego .moim zdaniem zło mozna likwidowac tym z e mozna nawracać osoby od zła i nie tylko można prostowac ich błędy i nietylko pomagać dotrfać im w dobrym.