Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:22:41+01:00
Myślę,że tak będzie dobrze:
Złamałem nogę STOP Odbierzcie mnie stąd szybko STOP Kamil
2009-12-09T22:51:01+01:00
27.09.2010 r.
Drodzy rodzice !
Chciałabym Was powiadomić, że Wasz syn Łukasz złamał nogę podczas wędrówki po lesie. Jest to złamanie zamknięte, bez żadnych komplikacji. Został zawieziony do szpitala w Ełku na ulicy Szczepańskiego 3. Mamy jego książeczkę zdrowia. Proszę o szybki kontakt telefoniczny lub abyście przyjechali.
Opiekun: Imię, Nazwisko
Numer telefonu: 07321456876