Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:28:04+01:00
Zgadzam się z tezą zawartą w temacie,że człowieka można zniszczyć, ale nie można pokonać.Za chwilę przedstawię argumenty potwierdzające tezę.Przykłady zaczerpnę z utworu E.Hemingwaya Stary człowiek i morze"
Pierwszym argumentem jest fakt, że Santiago podjął się walki na śmierć i życie, gdy wyruszył w poszukiwaniu ryby.
Kolejnym argumentem jest to ,iż potrafił przezwyciężyć różne słabości, które stawały mu na drodze. Przezwyciężył warunki klimatyczne, głód.
Następnym argumentem jest to , że stracił wielki łup, lecz pomimo to , nie poddał się do końca.Walczył o przetrwanie i dalsze życie.Santiago przegrał, a jednak nie został pokonany.
Mam nadziejeę, że zgromadzone przez mnie argumenty potwierdziły tezę, zawartą w temacie.
2009-12-09T21:30:13+01:00
Pisałam kiedyś rozprawkę na ten temat, szkoda że nie mam zeszytu;/

przykładem może być stary człowiek i morze <Santiago został pokonany pzrez rybę ale nie zniszczony>
polska pod zaborami >lód pokonany ale nie zniszczony>