Przetłumaczcie mi to na angielski :) z góry dziękuje:)
Na początku dzien zapowiadał się wspaniale. Mimo to ze była brzydka pogoda to miałam dobry humor. Niestety pierwsza lekcja była porażką. Pani od historii wzięła mnie do odpowiedzi a ja w ogóle nie byłam przygotowana. Oczywiście dostałam jedynkę. Na początku się tak nie przejmowałam dopóki na kolejnej lekcji pan od fizyki zabrał mi telefon. Po prostu byłam wściekła. Wiedziałam, że rodzicie będą źli jak się o tym dowiedzą. Jednak to nie był koniec moich nieszczęść otóż, gdy wracałam do domu połknęłam się o kamień i zwichnęłam nogę. Dzień zapowiadał się cudnie a zmienił się w koszmar.

3

Odpowiedzi

2009-12-09T21:24:25+01:00
At the beginning of the day promised to be great. This was despite the bad weather it had a good sense of humor. Unfortunately, the first lesson was a failure. Lady of the history took me to answer and I do not I was prepared. Of course, I got a one. At the beginning so I did not worry until the next lesson you took from physics to me ...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:24:48+01:00
Na początku dzien zapowiadał się wspaniale. Mimo to ze była brzydka pogoda to miałam
dobry humor. Niestety pierwsza lekcja była porażką. Pani od historii wzięła mnie do odpowiedzi a ja w ogóle nie byłam przygotowana. Oczywiście dostałam jedynkę. Na początku się tak nie przejmowałam dopóki na kolejnej lekcji pan od fizyki zabrał mi telefon
. Po prostu byłam wściekła. Wiedziałam, że rodzicie będą źli jak się o tym dowiedzą. Jednak to nie był koniec moich nieszczęść otóż, gdy wracałam do domu
połknęłam się o kamień i zwichnęłam nogę. Dzień zapowiadał się cudnie a zmienił się w koszmar.
``````````````````````````````````
At the beginning of the day promised to be great. This was despite the bad weather that had
good humor. Unfortunately, the first lesson was a failure. Lady of the history took me to answer and I do not I was prepared. Of course, I got a one. At the beginning so I did not worry until the next lesson you took from my phone physics
. I was just furious. I knew that Parents are angry about how the know. But it was not the end of my misery you see, when I came back to home
I swallowed about a stone and zwichnęłam leg. The day promised to be a wonderfully turned into a nightmare.
2009-12-09T21:24:58+01:00
At the beginning of the day promised great. This was despite the bad weather that had
good humor. Unfortunately, the first lesson was a failure. Lady of the history took me to answer and I do not I was prepared. Of course, I got a one. At the beginning so I did not worry until the next lesson you took from my phone physics. I was just furious. I knew that Parents are angry about how the know. But it was not the end of my misery you see, when I came back to home
I swallowed about a stone and zwichnęłam leg. The day promised to be a wonderfully turned into a nightmare.