Odpowiedzi

2009-12-09T21:31:26+01:00
Asia nie mogła pójść do szkoły ,bo podeszwy jej butów nie tarły się z podłożem. Musiała użyć innego prawa fizyki by dostać się do miejsca nauki, do którego dążyła. Postanowiła użyć latającego transportowca do tego celu. Udało się, ale podczas zajęć dziewczynka musiała siedzieć i notować siedząc w swojej maszynie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:31:53+01:00
Franek wstał z łóżka. Pierwsza rzecz jaka spotkała go tego dnia to uderzenie nosem w podłogę. Wsuwając nogi do kapci ześlizgnął sie z łózka i wylądował na podłodze. Jakos doczołgał się do schodów nastepnie zszedl do kuchni. Nie mógł nawet zrobic sobie kanapki na sniadanie bo szynka spadala z kromki chleba. Zdesperowany rzucil sie na fotel. Zasnąl a gdy sie obudził wszystko wróciło do normy.
1 5 1