Kilka pytan do lektury przedwiosnie:

1.Co rozniło Seweryna Baryka i Szymona Gajowca????
a) inne upodobanie jesli chodzi o typ kobiety
b) stan cywilny
c) wiara w mozliwosc stworzenia idealnej polski
d) przynaleznośc do inteligencji pracujacej


Dopisz do jakiego gatunku naleza:

SZKLANE DOMY
NAWŁOC
WIATR OD WSCHODU

GATUNKI:
a) powiesc historyczna
b) powiec biograficzna
c) Powiesc sensacyjana
d) powiesc polityczna
e) powiesc psychologiczna
f) powiesc romansowa
g) powiesc autobiograficzna

2

Odpowiedzi

2009-12-09T21:58:00+01:00
Zad.1

Róznił ich stan cywilny- Szymon Gajowiec był zakochany w Jadwidze, z którą ożenił się Seweryn Baryka.


zad.2
Wszystkie 3 częsci należą do gatunku powieści politycznej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T23:01:50+01:00
1) B - Przynależność do inteligencji pracującej.

Szklane domy - c) powieść sensacyjna.

Nawłoć - f) powieść romansowa.

Wiatr od wschodu - d) powieść polityczna.
1 1 1