Bardzo prosze o przetłumaczenie dialogu ktory napisałam po polsku, chce zeby ktos mi przetlumaczyl na angielski. ponizej jest tresc zadania a po nim wlasnie ten dialog:

Planowałaś roczny pobyt w Londynie.Wynajęłas pokój i zapłaciłas za rok z góry. Niestety okazało sie ze nagle musisz skrocić pobyt i pilnie wracać do Polski. W rozmowie z właścicielką:
-popros o zwrot nadplaconej kwoty i uzasadnij
-nie zgódz sie na zwrot częsci pieniedzy, podajac powod.
- zapraoponuj rozwiazanie satysfakcjonujace obie strony
( rozmowe rozpoczyna egzaminujacy, czyli ta babka ktora mi wynajmowala pokoj)

tu dałam przyklad po polsku:

a:cześc karolina co sie stało?
b:witam musze szybko wrocic do polski, poniewaz moja mama ciezko zachorowala. czy mozesz mi oddac pieniadze te ktore zaplacilam za wynajecie pokoju za nastepne trzy miesiace??
a: oh niestety, ale w umowie jasno jest napisane ze nie zwracam zadnych pieniedzy, jedyne co to moge ci oddac polowe tego co chcesz.
b: to moze zrobmy inaczej, jesli nie masz teraz tyle pieniedzy to teraz oddaj mi polowe a jak bedziesz miala to doslesz mi reszte ok.
a:dobrze takie wyjscie mnie satysfakcjonuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T21:36:25+01:00
A: hi Caroline What happened?
b: hello I quickly return to the Polish, because my mother fell ill. can you give me the money that I paid to rent a room for the next three months?
a: Oh, unfortunately, but the contract is clearly written with not addressing any money, the only thing I can give you half of what you want.
b: you can let us do otherwise, if you do not have now enough money to give me a half now and as you have the rest of me is literally about
a: such a well-satisfied with my output
1 5 1
2009-12-09T21:40:53+01:00
But what has become honor of carolina?
I greet must return to poland fastly, as my mum heavily has fallen ill. Can you return money these what for leasing of chamber for next three months me buy? But unfortunately, oh, but it is written in agreement (convention) clearly that I return no money, you want it sole that it it that moge give semi.
otherwise, it can make, if now now you do not have it return money field so many me but as you will have it send the rest me. But such exit of I satisfies well.