Odpowiedzi

2009-12-09T21:37:00+01:00
M. Scrooge, Cratchit, Dickens, Marley.
D. Scrooga, Cratchit'a, Dickens'a, Marley'a
C. Scroog'wowi, Cratchit'owi, Dickens'owi, Marley'owi
B. Scroog'a, Cratchit'a, Dickens'a, Marley'a
N. Scroog'iem, Cratchit'em, Dickens'em, Marley'em
Msc. Scroog'u, Cratchit'u, Dickens'ie, Marleu'u
W. Scrooge, Cratchit, Dickens, Marley

Mogą być lekkie literówki w nazwiskach. ;P
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:44:29+01:00
1. Mianownik - kto? co?
2. Dopełniacz - kogo? czego?
3. Celownik - komu? czemu?
4. Biernik - kogo? co?
5. Narzędnik - kim? czym?
6. Miejscownik - o kim? o czym?
7. Wołacz
1Scrooge
2Scrooge'a
3Scrooge'owi
4Scrooge'a
5Scrooge'em
6Scrooge'u
7Scrooge!

1 Cratchit
2Cratchit'a
3Cratchite'owi
4Cratchit'a
5Cratchit'em
6Cratchit'u (Cratchicie)
7Cratchit!

1Dickens
2Dickens'a
3Dickens'owi
4Dickens'a
5Dickens'em
6Dickens'ie
7Dickens!

1Marley
2Marley'a
3Marley'owi
4Marley'a
5Marley'em
6Marley'u
7Marley!




3 5 3