Napisz list do swojego ulubionego muzyka (zespolu muzycznego) i opisz w nim wrazenia ,jakie wywarla na tobie jego muzyka . odwolaj sie do dwoch wybranych dziel tego artysty (co najmniej 2 strony)



Byle jaki muzyk albo zespól prosze szybko o to mam to na jutro i dobrze list napisany !

2

Odpowiedzi

2009-12-09T21:47:52+01:00
Szymonie Wydro!
Jestem zasłuchana w Twoje piękne piosenki.Masz bardzo ładny głos i jestem Twoją fanką.Najbardziej mi się podoba płyta: REMEDIUM. Moim zdaniem jest najlepsza.
mam nadzieję, że pan odpisze na mój list.Chciałabym, żeby pana zespół zagrał na koncercie w moim mieście: (miasto, w ktorym mieszkasz).
Pozdrawiam Ciebie i Twoj zespól.
(twoje imie)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:51:51+01:00
Droga Dodo!

Bardzo podoba mi się Twoja wszechstronna muzyka.
Myślę, że opisujesz co naprawdę przeżyłaś, i bardzo mi się to podoba.
Najciekawszą piosenką jest "Nie daj się", bo mówi, że żaden człowiek nigdy nie może lub nie powinien się poddać.
Ta piosenka jest bardzo ciekawa ma super ścieżkę dźwiękową.
Myślę, że sama nigdy nie musiałaś się poddać, bo ludzie tak sławni jak ty może nie tylko w Polsce ale i na cały świat moglu bo czasem się poddać w jakiejś ciężkiej okoliczności jak ja jakimś koncercie.
Dlatego bardzo Cię lubię i podziwiam , zawsze wytrzymujesz .

Drugą bardzo ciekawą jak dla mnie piosenką jest piosenka "Dwie bajki".
Jestem tylko bardzo ciekawa dlaczego dwie bajki, czy może dwa przeżycia, które sama przeżyłaś albo twój bliski.
Ta piosenka ma bardzo ciekawie dobrane słowa, więc dla tego ludziom się podoba.
Oprócz tych piosenek w twojej karierze podoba mi się także Twój niesamowity głos.
Na końcu swego listu chciałabym poprosić o autograf i zdjęcie.

Pozdrawiam
Największa fanka...



Jeżeli jest źle nie przepisuj i jak się nie spodoba to przepraszam. ;>