Odpowiedzi

2009-09-06T13:43:48+02:00
1)
a) 10⁻¹
b0 10⁻³

2)
2,7 *10⁷
3,608*10⁸
3,75*10⁻⁴

3)
2√0,01 i √0,04
4∛8 i √64
√36 i 4√2,25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T13:44:32+02:00

- 0.1= -10^(do-1)
-0,001=-10^(do-3)


27 000 000=2,7 x 10^7
360800 000=3,608 x 10^8
0.000375=3,75x 10^-4


2√0,01=0,2
4∛8=8
4√2,25=6
√0,04=0,2
√36=6
√64=8

2√0,01=√0,04 4∛8=√64 4√2,25=√36
2009-09-06T13:50:26+02:00
1.
- 0.1 = 1 * 10^-1
-0,001= 1 * 10^-3

2.
27 000 000 = 2,7 * 10^7
360800 000 = 3,608 * 10^5
0.000375 = 3,75 * 10^-4

3.
2√0,01 = √0,04
4∛8 = 8 = √64
4√2,25 = √36