Odpowiedzi

2009-12-09T21:59:24+01:00

v O ltarie
Ś niadecki
Narusze W icz
Santac I lia
L E szczyński
Krasi C ki
Burk E
Ka N t
Sw I ft
Mont E skiusz


te nazwiska sobie na wikipedi wyszukasz co?
;)

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T22:07:27+01:00
OKO
ŚWIATOWA
WACŁAW
IMBIR
EMANCYPACJA
COLLEGIUM
GENEWIE
NIEWOLNIK
KOLONIA
PLANTACJE

1. Uzupełnij zdanie z kodeksu prawnego wydanego przez Hammbuarbiego:
,, Oko za .... , ząb za ząb''
2. W latach 1939-1945 Toczyła sie II Wojna ...............
3.Najwybitniejszymi polskimi poetami barokowymi byli: Jan Morsztyn i .......Potocki (imię)
4. Przyprawa z krajów kolonialnych. im_ _ _


5. ............... Kobiet
6. W 1740r. pijarzy otworzyli szkołę przeznaczoną dla młodzieży szlacheckiej - ......... Nobilum
7. Jan Kalwin - działał on początkowo w Paryżu u następnie w ......
8.Ktoś wzięty do niewoli
9.Zagraniczna posiadłosć jakiegoś państwa
10.Duże obszary ziemi przeznaczone pod uprawe

sory , że krzyżówka nierwno;p

LICZE NA NAJ ;-)