Odpowiedzi

2009-12-09T21:45:36+01:00
Diament
t:twardy
b: bezbarwny
p: tak


grafit
t: miękki
b: ciemnoszary
p: nie
392 4 392
2009-12-09T21:46:34+01:00
Diament:
twardość: bardzo wysoka
przezroczystość: przezroczysta lub prawie przezroczysta (zależy od szlifu)
barwa: brak

Grafit:
twardość: niska (kruchy)
przezroczystość: nieprzezroczysty
barwa: jasna czerń po ciemny szary
132 3 132
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:50:56+01:00
Diament :
*przezroczysty(bardzo rzadko zabarwiony a jeśli już to np. różowy ,czarny )
*najtwardszy minerał
*gęstość = 3,5g/cm sześciennych
*nie przewodzi prądu elektrycznego
*przewodzi ciepło


Grafit ;
*stalowoszary
*bardzo miękki
*gęstość = 2,25 g/c sześcienny
*przewodzi prąd elektryczny
*przewodzi ciepło
194 2 194