Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:56:48+01:00
M. kot| dziewczyn|a drzew|o map|a
D. kot|a dziewczyn|y drzew|a map|y
C. kot|u dziewczyn|ie drzew|u map|ie
B. kot|a dziewczyn|ę drzew|o map|ę
N. kot|em dziewczyn|ą drzew|em map|ą
M. koc|ie dziewczyn|ie drzew|ie map|ie
W. kot| dziewczyn|a drzew|o map|a

klucz| opask|a słońc|e koł|o mysz| czapk|a
klucz|a opask|i słońc|a koł|a mysz|y czapk|i
klucz|owi opasc|e słońc|u koł|u mysz|y czapc|e
klucz|a opask|ę słońc|e koł|o mysz| czapk|ę
klucz|em opask|ą słońc|em koł|em mysz|ą czapk|ą
klucz|u opasc|e słońc|u kol|e mysz|y czapc|e
klucz| opask|a słońc|e koł|o mysz| czapk|a

5 3 5
2009-12-09T22:07:03+01:00
M. lektura |a ; książka ; dom ; zeszyt ; bałwan
D. lektury |y ; książki ; domu ; zeszytu ; bałwana
C. lekturze |e ; książce ; domowi ; zeszytowi ; bałwanowi
B. lekturę |ę ;książkę ; dom ; zeszyt ; bałwana
N. lekturą |ą ; książką ; domem ; zeszytem ; bałwanem
Msc. lekturze|e książce ; domach ; zeszytach ; bałwanie
W. lekturo! |o książko ; dom ; zeszyt ; bałwan


M. kartka ; długopis;piórnik;lampa,płyta
D. kartki;długopisu;piórnika;lampy,płyty
C. kartce; długopisowi;piórnikowi;lampie;płycie
B. kartkę; długopis;piórnik;lampę;płytę
N.; długopisem;piórnikiem;lampą;płytą
Msc. kartce; długopisie;piórniku;lampie;płycie
W. kartce ; długopis ;piórnik;lampapłyta


Mam nadzieje ,że dobrze ^^
2 3 2
2009-12-09T22:14:35+01:00
M. książk A basen zagar spodni e
D. książk I basen u zagar u spodni
C. książc E basen owi zegar owi spodni om
B. książk Ę basen zagar spodni e
N. książk Ą basen em zegar em spodni ami
Ms. książc E baseni e zegarz e spodni ach
W. książk O baseni e zagarz e spodni e

temat: książk, książc
oboczności : wym k:c
temat:basen, baseni
temat: zagar, zegarz
temat: spodni


M. drut but zeszyt pici e
D. drut a but a zeszyt u pici a
C. drut owi but cie zeszyci e pici u
B. drut but a zeszyt pici e
N. drut em but em zeszyt em pici em
Ms. druci e buci e zeszyci e pici u
W. druci e buci e zeszyci e pici e

temat: drut, druci
temat: but, buci
temat: zeszyt, zeszyci
temat: pici

M. dom kot
D. dom u kot a
C. domi e kot u
B. dom kot a
N. dom em kot em
Ms. domi e koci e
W. domi e koci e

temat: dom, domi
temat:kot, koci
2 2 2