Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-07-19T11:42:20+02:00
Przykładami emulsji są:
- mleko,
- keczup,
- majonez,
- musztarda,
- kremy kosmetyczne.
Natomiast roztworami są m.in. :
- herbata,
- kawa,
- cacao.
8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2010-07-19T12:08:08+02:00
Przykłady roztworów:
-cukier w herbacie
-mydło rozpuszczone w wodzie
-woda z solą

Przykłady emulsji:
-masło
-śmietana
-olej
7 3 7
2010-07-19T12:18:39+02:00
Przykłady emulsji:
-mleko
-ketchup
-majonez
-musztarda
-kremy kosmetyczne

przykłady roztworów:
-herbata
-kawa
-kakao
-cukier
-mydło
-woda
6 3 6