Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T13:48:20+02:00
Osobiście wybrała bym drogę nową i nieznaną, ponieważ trzeba próbować w życiu nowych rzeczy. Może nie bedzie ona tak łatwa i prosta jak ta znana i dobrze oznaczona ale zawsze można liczyć na pomoc bliskich w przechodzeniu nowych i nieznanych dróg.
20 4 20
2009-09-06T13:53:38+02:00
Ja wybrałabym tę nową drogę, nieznaną, ponieważ lubię wyzwania.
Jeżeli jest droga, to znaczy, że ktoś nią już szedł i wiem, że gdzieś mnie zaprowadzi. Podczas tego spaceru mogłabym zaobserwować nieznane dotąd rzeczy, czy zjawiska. Wybierając nową, nieznaną drogę przeżyłabym pewnego rodzaju podróż.


Mam nadzieję, że nie jest za krótkie i że ci się podoba ;)
19 4 19