1.Inaczej Czerwone krwinki 10 liter
2.Serce człowieka posiada je dwie 6 liter
3.Głowna tętnica wychodząca z lewej komory serca 5 liter
4.Barwnik mający właściwośći tworzenia nietrwałych połączen z tlenem 11 liter
5.Jeden jest płucny, a drugi duży 9 liter
6.Cześć płynna krwi 6 liter
7.Naczynia krwionośne odprowadzające krew z serca do tkanek 7 liter
8.Inaczej naczyna włosowate 8 liter
9.Umożliwiają przepływ krwi w jednym kierunki 8 liter
10.Rodzaj krwinek odpowiedzialny za neutralizowanie zarazków 9 liter

3

Odpowiedzi

2009-12-09T21:55:32+01:00
1. ERYTROCYTY
2. KOMORY
3. AORTA
4. (nie barwnik tylko białko ;p) HEMOGLOBINA
5. KRWIOBIEG
6. OSOCZE
7. TĘTNICE
8. WIEŃCOWE
9. ZASTAWKI
10. LEUKOCYTY

łatwa krzyżówka ;p
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T22:00:17+01:00
1. erytrocyty
2. komory
3. aorta
4. hemoglobina
5. obieg krwi
6. osocze
7. tętnice
8. kapilary
9. naczynia
10. leukocyty
2009-12-09T22:13:49+01:00
1)erytrocyty
2)komory
3)aorta
4)-
5)nietypowy
6)osocze
7)tętnice
8)kapilary
9)zastawki
10)leukocyty