Odpowiedzi

2009-12-09T22:05:24+01:00
V=a²√3:4×4=5²√3:4×12cm=25√3:4×12=75√3cm³,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, pole=2a²√3:4+3×5×12=2×5²√3:4+180=12,5√3+180cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T22:09:14+01:00
A)
a = 5cm
H = 12 cm
Pp = a²√3/4 = 5²√3/4 = 25√3/4 = 6¼√3
Pb = 3*5*12 = 180

Pc = 2*Pp + Pb = 2* 6¼√3 + 180 = 12,5√3 + 180
V = Pp * H = 6¼√3 * 12 = 75√3

takie zadania pisz do mnie na priv to ci za darmo rozwiąże ;)