Odpowiedzi

2009-12-09T21:55:36+01:00
W czasie igrzysk zaprzestaje się działań wojennych.Również odbywają się co 4 lata.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T22:09:12+01:00
Igrzyska olimpijskie organizowane są co 4 lata , tak jak było w starożytności i nazywane są teraz olimpiadą.
Zapalamy znicz na rozpoczęcie igrzysk-jest to symbol igrzysk .
Pięciobój jest teraz także dyscypliną na olimpiadzie.
Obecnie zwycięzców nagradzamy medalami , a dawniej był to wieniec laurowy.
Na dawne igrzyska przybywały tłumy z najdalszych stron aby wziąć w nich udział , teraz również gromadzą się na nich najlepsi sportowcy z całego świata.

1 5 1