Odpowiedzi

2009-12-09T21:57:27+01:00
20000u <- masa polietylenu
masa 1 cząstki etylenu 24u+4u=28u

ilość cz etylenu = 20000u/28u=~714
Odp. Polimeryzacji ulegnie około 714 cząstek etylenu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:57:29+01:00
C2H4 to etylen

Jego masa cząsteczkowa to 28, bo:

2 * 12 u + 4 * 1 u = 28 u

Teraz liczymy ilość cząsteczek w polimerze o masie 20 000 u:

20 000 u / 28 u ≈ 714 (cząsteczek etylenu)

Pozdro))