Odpowiedzi

2009-12-09T22:16:39+01:00
- bede miała rodzine
- własny dom
- tych samych "wiernych" przyjaciół
- bede nadal kochać rodziców
- miec mez/zone
-dzieci
-bede szcześliwa
-znajde dobra prace
- i moje zycie napewno nie bedzie jak bajka alefajnie pomarzyć
- nie wpadac w wri pracy miec czas na wszytko
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T22:18:06+01:00
Kiedy będę dorosły będę próbował rozwiązać zagadkę : "Co było pierwsze? Jajko czy kura?" Spróbuję również podróżować po świecie i opowiadać o tym wszystkim znajomym. Mam zamiar stworzyć własną prawdziwą gre.

Ewentualnie jak mi nic nie wyjdzie, to zostanę nauczycielem i będę dręczył dzieci xDD
5 5 5