Odpowiedzi

2009-12-09T22:17:17+01:00
Jedno rozwiązanie ma drugie równanie

3 ma nieskończenie wiele rozwiązań

a rozwiązania nie ma 1
3 2 3
2009-12-09T22:18:24+01:00
Na 100% mam to na matmie teraz
1 nie ma rozwiązań
2 ma jedno rozwiązanie
3 ma nieskończenie wiele rozwiązań
Proszę bardzo
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T22:20:07+01:00
3- 4x= -2(2x-5)
3-4x=-4x+10
3-4x+4x=10
3≠10 sprzeczność , równanie nie ma rozwiązania


2x/3 + x/6 = 3x/2 /*6
4x+x=9x
5x-9x=0
-4x=0
x=0 równanie ma 1 rozwiązanie

-3(x+4) + 5x = 2(x -6)
-3x-12+5x=2x-12
2x-2x-12=-12
-12=-12 równanie ma wiele rozwiazań
2 5 2