Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T22:35:17+01:00
1 ołówek + 1 gumka - 1,50 zł
1 gumka + 1 temperówka - 3,00 zł
1 temperówka + 1 zeszyt - 3,30 zł

1,50zł + 3,00zł + 3,30zł = 7,80 zł - 1 ołówek + 2 gumki + 2 temperówki + 1 zeszyt

1 gumka + 1 temperówka = 3,00zł

2 gumki + 2 temperówki = 6,00zł

1 ołówek + 2 gumki + 2 temperówki + 1 zeszyt - (2 gumki + 2 temperówki) =
= 1 ołówek + 1 zeszyt


Podstawiając:
7,80 zł - 6,00 zł = 1,80 zł

Odp. Za ołówek i zeszyt trzeba zapłacić 1,80 zł.
6 4 6
2009-12-09T22:45:52+01:00
Za ołówek i zeszyt trzeba zapłacić 1zl 80gr
2 4 2
2009-12-10T00:35:54+01:00