Odpowiedzi

2009-12-09T22:42:49+01:00
Antyreklama jest to coś co nie promuje danego produktu, a wręcz go odradza. Osmiesza i stara się udowodnić, że jest zły.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T22:45:22+01:00
Antyreklama ukazuje złe oblicze produktu jest przeciewieństwem reklamy
1 1 1
2009-12-09T23:24:38+01:00
Antyreklama nazywamy często cos przeciwnego co jest w reklamie czyli np sieci komorkowe npp heyah jest lepsza bo ma darmowe przez 3 tygodnie a orange i plus nie maja darmowych
2 3 2