PS to nie jest biologia tylko bardziej przyroda bo tak jest w klasie 6.:d


Zad.
Piękno przyrody jest tematem wielu wierszy. Znajdź utwory trzech różnych poetów poświęcone temu zagadnieniu. Zapisz ich tytuły i ich autorów. Następnie ułóż samodzielnie krótki wiersz o przyrodzie...(około 3 linijek)

2

Odpowiedzi

2009-09-06T14:22:44+02:00
Czesław Miłosz: "Piosenka pasterska"
Jan Kochanowski: " Na lipę"
Adam Mickiewicz: "Pierwiosnek"
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T16:30:44+02:00
Lilije - Mickiewicz Adam
pierwiosnek - Mickiewicz Adam
Drzewo - Tomasz Rudnicki

"Jest mi dobrze, w mym ogrodzie
Kwiatów woń się rozpościera,
Czy upały, czy powodzie,
Smutek mi tu nie doskwiera"

Mam nadzieje że pomogłam.
Maddie.